Az egyedi felirattal ellátott termékeket sajnos nem áll módunkban cserélni, így mielőtt az egyedi feliratú megrendelésed véglegesíted, mindenképp ellenőrizd le, hogy helyesen adtad le a megrendelést.
A LOLkashop.hu Kft kreatív csapata folyamatosan bővíti a kínálatot, így folyamatosan megjelennek az újabbnál újabb sajátmárkás termékeink is. LOLkashop márkájú termékeinket mi magunk is teszteljük. Igyekszünk minőségben és kínálatban is elsők lenni. Célunk, hogy az ovikezdéshez, ovis ünnepekhez, ballagáshoz és az ovis mindennapokhoz a LOLkashop varroda hasznos, kényelmes, vagány és minőségi termékeket készítsen. Sajátmárkás termékeink között megtalálhatóak - ovis zsákok, fodros felsők, tütük, hátizsákok, gyerek plédek, zászlófüzérek.
A pólók alapanyaga tartós, jó minőségű, közepes vagy magas grammsúlyú pamut, vagy pamut-poliészter keverék. A férfi pólók jellemzően bővebbek az átlagnál. A márkát tekintve pedig Malfini Basic pólókra dolgozunk.
A készleten lévő mintáinkat szitanyomással, digitális vagy DTF nyomtatóval készítjük. Törekszünk arra, hogy mindig a legjobb, legújabb technológiával dolgozzunk, hogy Neked évekig jó minőségű legyen a pólód!
Azt javasoljuk, hogy a pólókat kifordítva, kímélő módban, maximum 30-40 C°-on mosd. Vasalni közepesen meleg vasalóval szabad, és fontos, hogy a mintára mindenképpen tegyél egy sütőpapírt, mert anélkül kárt tehetsz benne.
Egy kisebb készletet tartunk 3XL, 4XL és 5XL méretű pólókból, ezeket még nem találod meg oldalunkon, de ha a rendelés előtt felveszed velünk a kapcsolatot, akkor ilyet is tudsz választani.
Az esetek többségében 1-3 munkanap alatt legyártjuk a megrendelt termékeket, és átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak. Amennyiben nincs készleten az általad kért termék, felvesszük veled a kapcsolatot, ha csak később tudnánk postázni.
A feldolgozástól számított 1-2 munkanapon belül kézhez kapod a csomagot. A kiszállítás napján SMS és e-mail értesítést kapsz a futárszolgálattól.
Vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, vagy egyszerűen írd meg nekünk rendeléskor a megjegyzés rovatba, hogy sürgős a rendelés, így prioritásként tudjuk kezelni kérésedet.
Hétköznap munkaidőben, 8-17 óráig várható a kiszállítás. Általában a futáron megpróbálnak elérni a megadott mobilszámon, ha nem vagy otthon, ezért kérjük, hogy kiemelten figyelj a telefonodra, a kiszállítás napján.
Az ilyen jellegű kérésedet kérjük írd a rendelés folyamán a megjegyzés rovatba, és mi ráírjuk a csomagra.
Amennyiben még nem adtuk át a futárszolgálatnak, tudjuk módosítani, bővíteni, bármit. Minél előbb vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mail-ben.
Nem. Csak belföldre tudunk szállítani.
Az oldalunk jobb felső részén, a fiókodnál található lenyíló menüben találod a "Korábbi rendelések" opciót, itt láthatod, milyen állapotban van a megrendelésed feldolgozása, de minden frissítésről tájékoztatunk automatikus e-mail-ekben is.
Alapértelmezett esetben a "Feldogozás alatt" üzenetet láthatod, ha elkezdtük feldolgozni, a "Csomag elkészítve" státuszba kerül. Ha a futárszolgálat átvette tőlünk a csomagokat, "Elküldve" állapotra állítjuk, ezután 1-2 munkanapon belül kézhez kell, hogy kapd a megrendelésed.
Amikor átveszi tőlünk a futárszolgálat a csomagodat, kapsz egy e-mail-t, benne egy csomagkövetési azonosítóval. Erre kattintva láthatod, hol jár éppen a csomagod: melyik városban, melyik logisztikai központban. Ha minden jól megy, 1-2 munkanap alatt kézhez kell, hogy kapd a csomagot, a kiszállítás napján pedig SMS értesítést is kapsz.
Ha nem kaptál 3 munkanap elteltével sem értesítőt a csomag kiszállításáról, és futárral sem "találkoztál" akkor vedd fel velünk a kapcsolatot valamelyik elérhetőségünkön.
Mind a regisztrációról, mind a megrendelések állapotának módosításáról kapnod kell értesítéseket, így kérjük alaposan ellenőrizd, hogy ne legyen elírás az e-mail címedben.
Ha Freemail-es vagy Citromail-es email címed van, sokszor a Spam/Levélszemét mappába kerülnek a leveleink, vagy egyáltalán nem érkeznek meg. Sajnos erről mi nem tehetünk, ezért azt javasoljuk (hosszútávon is), hogy keress másik email szolgáltatót: a Google, a Microsoft vagy az Apple megoldásaival nem szokott probléma lenni.
Ha mindezek ellenére sem kaptál levelet, kérjük lépj velünk kapcsolatba!
Sajnos az alapos odafigyelés mellett néha mi is hibázunk, így ha fényképpel tudod igazolni a hibát, természetesen küldünk egy másikat helyette, díjmentesen.
A szállítás folyamán a nagy fedésű minták hajlamosak meggyűrődni, de ezt könnyedén lehet orvosolni. Tegyél egy sütőpapírt a mintára, és azon keresztül, közepesen meleg vasalóval vasald meg a pólót. Vigyázz, a minta ne érintkezzen közvetlenül a vasaló felületével, mert felsértheti a mintát!